Indywidualna koncepcja

Wizytówka musi być harmonijne zespolona z działalnością. Muszą się na niej znaleźć takie informacje jak:

  • logo i nazwa firmy,
  • dane kontaktowe,
  • adres,
  • różnorodne warianty ofertowe.

Wszystko powinno wyglądać schludnie i nie przytłaczająco. Klient musi od razu wiedzieć skąd wizytówka pochodzi i czym się konkretna firma zajmuje.

Dodatkowe ozdoby, np.:

  • tłoczenia,
  • wyróżnienie niektórych elementów matową lub błyszczącą powierzchnią,
  • nada całości elegancji i profesjonalnego podejścia.



Niezmiernie ważnym atutem jest także grubość wizytówki i jej wersja: pozioma lub pionowa. Świetnie zrealizowany projekt pozwoli na dotarcie do nowych klientów i przede wszystkim zapamiętanie przez nich na długi czas.

Istotne w portfelu

Każda z nas posiada w swojej torbie masę rzeczy a portfel jest numerem 1, po który najczęściej sięgamy. Umieszczenie w nim ważnych dla nas kontaktów sprawi, że nie zapomnimy o kiedyś, gdzieś słyszanej firmie. Dlatego tak ważne jest sprawienie swojej działalności reklamy na poziomie, takiej, która nie zniknie szybko zgnieciona w koszu, a która przyciągnie oko i zostanie na długo z innymi. To inwestycja we własny rozwój i dotarcie do wielu odbiorców.