Dobrze wykonane materiały reklamowe muszą być nie tylko ciekawe, ale zgodne ze specyfiką danej branży. Ja wykonuję takie projekty uwzględniając grupę docelową, charakter firmy oraz jej potrzeby, biorę pod uwagę jej mocne i słabe strony, a także uważnie przyglądam się konkurencji. Niezależnie od tego, czy tworzę dla klienta firmowe pocztówki reklamowe, czy ulotki, projektuję przekaz reklamowy, który jest zgodny z celami oraz strategią marki. Materiały reklamowe są dość niedrogą formą promocji, posiadają bardzo dobry stosunek jakości do ceny, w ten sposób mając nawet mocno ograniczony budżet, można w skuteczny sposób zareklamować swoje usługi czy produkty.

W lokalnym firmach na pewno dobrze sprawdzą się ulotki, plakaty, zaproszenia, pocztówki firmowe, czy bony zniżkowe na dane produkty. Mogę polecić również takie formy reklamy jak szyldy oraz tablice reklamowe, które cieszą się równie dużą popularnością. Najważniejsze jest to, aby przed zaplanowaniem strategii promocji dobrze poznać swoich klientów, sprawdzić, jakie mają potrzeby, przyzwyczajenia, upodobania, wtedy można projektować materiały reklamowe oraz budować wiarygodność marki na rynku.

W swojej pracy zawsze stawiam na oryginalne rozwiązania, jednocześnie zdaję sobie sprawę z tego, że każdy ma inny gust i potrzeby, zawsze uwzględniam sugestie klienta.