Ostatnio przyszedł do mnie klient, pytając o sposób na wysyłanie swoim klientom wyjątkowych podarunków. Chciał, żebym zaprojektowała dla niego specjalny papier, którym będzie owijał paczki. Okazało się jednak, że nie byłby w stanie samodzielnie zapakować każdego kartonika, a zatrudnienie pracownika specjalnie do tego zadania to wydatek, na który jego firma nie mogła sobie pozwolić.

Rozwiązaniem okazały się pudełka reklamowe do druku, których zaprojektowanie wymagało wiedzy, jaką nabyłam w czasie kilku lat pracy. Wiedziałam, na co klienci najczęściej zwracają uwagę, jakie kolory przywołują miłe wspomnienia. Dodałam do tego ciekawą formę przykuwającą uwagę. Nie wiedziałam, jednak jak pogodzić to z formatem i wykorzystywanymi materiałami. Skontaktowałam się więc z drukarnią i wspólnie ustaliliśmy wszystkie szczegóły.

Od tamtego czasu swoim klientom polecam korzystanie z takich pudełek, jeżeli pragną podarować coś wyjątkowego osobom kupującym ich towary bądź korzystającym z ich usług. Wielkość pudełka może być dowolna – idealna na drobiazgi typu czekoladki, cukierki czy breloczki albo duże pudła, które przydają się do późniejszego wykorzystania w domu.

Wydaje mi się to dużo bardziej opłacalną i trwałą reklamą niż ozdobny papier, który po rozpakowaniu najczęściej wyrzuca się, zapominając o nim kilka minut później.