Projektowanie firmowej koszulki z nadrukiem

Nadruk na koszulce powinien być przemyślany. Pierwsze pytanie, jakie stawiam osobom zlecającym mi projekt takiego nadruku, brzmi: kto jest odbiorcą danego przekazu na koszulce? Zauważyłem, że wiele raczkujących marek, prowadzonych przez młodych ludzi tworzy koszulki z silnym przekazem, który wykracza dalece poza tradycyjną reklamę danych usług czy też produktów. Nadruk na koszulce służy zazwyczaj do identyfikacji potencjalnego klienta z daną firmą, świadcząc o jego zbliżonych poglądach odpowiadającym filozofii marki. Warto więc mieć to na uwadze, zabierając się za tworzenie własnego projektu nadruku na ubrania.

Jak wybrać odpowiedni slogan reklamowy?

Jeśli chcemy zacząć tworzyć własne koszulki, a nie wiemy jeszcze, jak ma wyglądać projekt nadruku, polecałbym skupić się najpierw na przekazie, który chcemy wygłosić przy ich pomocy. Dobrze byłoby dobierać wszystkie motywy tekstowe i graficzne w taki sposób, by razem wyrażały jakąś konkretną myśl. Nie musi być ona szczególnie górnolotna, ważne jednak, by była spójna z koncepcją firmy.